Hej Decembet

 
20121201
Oskar & Ossian
Grattis 
 
 
 Julens månad.
 
 
  
Då hoppas jag att min förkylning ger sig av.
Nu vill inte jag ha detta längre, är redan trött.
Så nu vill jag till jobbet.
 
Efter att lyckats somna vid 02.45 eller så vakna jag vid
07.00 och intar min vanliga frukost.
Funderar på vad jag ska för ta mig med i dag.
 
Nå väl jag få snällt ligga i sängen och softa ett par dagar.
Men hoppas att vara klar för jobbet snart igen.
Så tråkigt bara.
 
Dagen har bestått av TV:e tittande och powenap.
Det är nog vad hela dagen blir.
 
Det händer inte så mycket när man
är sjuk så det blir korta tråkiga bloggar.
 Men vi får hoppas på att det går över så
att det blir mer händelser om dagarna.
 
Just i detta nuet är det lite svårt att ligga i
sängen då jag har varit där hela dagen.
  Man får en rastlöshet i kroppen och jag kan inte ligga still just nu.
Lite kaffe och en smörgås får det bli.
 
 
Tror jag ska titta in på FB en stund och se vad som hänt.
Men vi ses igen i morgon med lite advents snack och bilder.
Ha det gott
 
 
Varva ner lite, 
 
  
 
  Slut i rutan
 
 
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0