Jul lunch

 
20121218
 Abraham
Grattis
 
 
Rosendalsgårdens
lunch buffé
 
Hej och hå en ledig tisdag, men ack vad jag kan vara korkad,
hehehehe
Körlektion kl: 07.00, vad tänkte jag nu??
Men det är OK, jag måste köra, svårt att avboka också.
 
 
Jul lunch på jobbet, tänkte gå, vi ska tacka av
Elisabeth och Catharina också.
Viktigt att få vara med känner jag.
Men man är inte stöddig direkt, känner huvudet bultande hårt.
Vilken god mat som det bjöds på,
det var fantastiskt gott.
 
Var kvar till så där 13.30, sen var det bara hem.
Träffa Saga och Camilla i centrum, tog en fika med dom sen hem.
Saga hitta en klänning som hon ville ha.
Camilla också.
 
Nu är det hem och Saga ska göra maten
Tacos,
Gottit tycker vi alla utom Ari han är inte så förtjust i det.
Men det går ner av bra farten.
Alltid massa skvättar kvar, bra till salladen dan efter.
 
Vad gör man mer en dag som denna?
Kollar lite på FB och mailen, det kan ju vara bra.
Lite på bloggen och lite TV.
 
Jag känner mig trött och somnar mitt i en film
"Trippele X" som vanligt.
Ha en trevlig kväll
 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0