Ledig dag

 
20121208
Virginia
Grattis 
 
 Oj min namnsdag
hehe
kul
 
 
Det var en dag med stor betydelse för vissa.
Det är bara synd att det blev som det blev.
Men vi bör jag på morgonen.
Frukost kl ???, en liten dusch och lite små fix
av förberedelsen till  Camillas dag.
 
Ska hjälpa Jojo med baby shower
som är till Camilla, eller rättare sagt till kottis.
Hur som hälst är det nya mordeniteter.
 
Som tur va kom några kompisar till Camilla,
det så illa ut ett ta.
Vänner som hade sagt jag sen nej.
 
Men det var tre arbetskamrater till Camilla,
Jonna, Anneli, Jojo, Saga och jag.
Vi hade några barn där också Melvin,
Tindra, Johanna, Amanda och Joline.
 
Alla tyckte det var trevligt och vilken tårta.
Lite roliga bajs lekar också.
Det var riktigt roligt.
Ungarna tyckte det var skit skoj.
 
Två av barnbarnen åkte i väg till farmor Tina.
Och jag hade två kvar, Vi åt middag tillsammans och Joline
älskar fisk med äggsås. 
Föräldrar kommer för att hämta ett barnbarn.
Jag fick behålla ett över natten
Hurra
Pappan vart lite grinig då han vill vara med henne också.
Men jag fick ha henne en natt.
Tack min älskade son, tack
Jag älskar dig.
 
Nu har man tittat på
"så mycket bättre."
Skit bra program.
Gillar att höra låt tolkningarna av olika artister.
Uggla visar att han är riktigt proffsig.
 
Nu är det bara sova kvar.
Natti gott folk
  
 
 
Varva ner lite, 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0