Lilla Bidraget

 
 
20121220
 Israel & Moses
Grattis
 
 
Anna Larsson
Hon är en go tjej som vågar
pröva sina vingar
utomlans 
 
 
Lilla bidrags dagen i dag
till alla som har barn under 18 år.
härligt för er. Mina får sina pengar och
kan själv göra sig av med dom.
 
Upp för att inta frukost och duscha,
plocka lite och tycker allmänt att det är tråkigt.
Men jag får allt ta mig i kragen och hoppas det blir bättre.
Det blir som man gör det till själv.
Så en spännande dag framför mig, ja jag får besök från
Skottland ...
Anna Larsson kommer till mig och hälsar på.
Det ska bli så kul att krama på henna.
Det är hur länge sen som hälst när jag såg henne.
 
Camilla kommer också över en stund,
hon ska på föreläsning i dag så hon
svänger för bi och säger hej.
 
Sen är det bara att ta sig ner till centrum och hand,
har lite tomt i kylen.
Då har man varit och handlat och fyllt på i kylen.
Och toapapper, det har en förmåga att ta slut,
hahaha.
En dag med Anna vart det i dag, det var riktigt trevligt,
Hon är så härlig tjej och det är så kul att se henna.
Hon ska komma igen den 28 ser fram emot det.
 
Jaha det vart korv i ugnen i dag med potatis och grönsaker.
Alltid lika gott. Bostongurka och senap så klart.
Middan överstökad och det är bara att ta en lugn och skön dag.
Tänka på de roliga som har varit och det som komma skall.
 
Gör en bra kväll och på återseende
gott folk.
 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0