Lukas dag

 
 
20121219
 Isak
Grattis
 
 
Lukas
Han blir 4 år i dag
 
 
Då är man hemma och gräver ner sig, det är trist
och jag känner mig så ledsen.
Varför kan inte allt bara vara en vardag och flyta
på som om inget har hänt.
Jag vill bara ha en vanlig vardag.
 
Det är mitt barnbarn Lukas stora dag i dag.
Han blir hela 4 år och är nu en stor
kille, tiden går så fort och det kan ju vara tur det.
Hoppas du har haft en bra dag och att du har fått
många packet.
Kramar till dig.
 
Vad har dagen tagit vägen, har hunnit med en
liten del av mitt "att göra" i dag.
Han handla köpa julklappar till barnbarn.
Har träffat Lena Karlsson, det var skoj.
Och jag kände mig glad och nöjd med det.
 
Laga mat och det var fläskkotlett med ris och grönpeppar sås.
Gott var det, plocka undan,
sätta på diskmaskinen och njuta av en kopp kaffe.
 
Vad kommer på Tv?
Det ska vi ta och kolla hej och hopp.
 Det var allt för i dag
på återseende i morgon.
Ha en bra kväll
Kramar
  
 
 
Varva ner lite, 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0