Nästan OK

 
 
 
20121206
Nikolaus & Niklas
Grattis 
 
Jul stöket
börjar dra i hop sig
 
 
Det är torsdags morgon och min hosta har stört mig hela natten.
Den vill inte vara snäll och den är så gullig.
NOT!
 
Intag av min frukost, och en titt på nyheterna.
Kalenden har jag missat i 5 hela dagar.
Och det gjorde jag i dag också.
Handlar om spöken
Ska försöka se den i kväll.
ler stort.
 
Har plockat lite och känner att huvudverken
håller sig i bakgrunden i dag.
Vad skönt då är det på G att bli bättre.
Hurra
 
Har lite mediciner att hämta ut i dag
så jag måste ta mig till centrum.
Det är mindre upphetsande
:)
 
Men det ska göras så ... lika bra att göra det.
Man vet aldrig det kan ju vara kul
i centrum,
hahaha
 
Middagen i dag blev pizza gott gotti gott gott.
Ungarna vart glad dom tyckte det var suveränt.
Att göra dom lite glada är
alltså bara att baka en liten
pizza.
 
 
Då har jag bestämt när jag ska jul baka.
12 december, då kommer det massa kort
på alla som är med och bakar
 
nu ska jag titta om det kommer något spännande
på TV:n.
Hadet så hörs vi i
morgon
 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0