Nu kommer vecka 50

 
 
20121210
Malin & Malen
Grattis
Nobeldagen
 
Nea
En varm kram bara.
 
 
 En vanlig måndag kan man tro.
Nej då det var en mys måndag med Joline, en förkyld
liten tjej som jag passa på morgonen.
Det var så mysigt.
Så jag var där före sju på morgonen.
Nu sover gumman till 8.45 så det var lugt.
 
Blev körd till jobbet av gubben.
Och det kändes bra att komma tillbaka.
Jobba fram till kl: 21.00
Dagen/kvällen flöt som smord och det kändes bra.
Jag kom hem vid 21.30 och har nu
rak permanentat Sagas hår.
Så nu är hon glad igen.
 
Håller på att planera bak dagen med barnbarn,
det verka gå så där.
 Hoppas det blir som jag planerat nu för jag har ju lovat
barnen att dom ska få baka.
 
Så nu är det bara kvällen kvar.
måste sova så jag orkar med i morgon.
Sov gott .
Ha en bra kväll.
 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0