Oj nu tar dagarna slut för i år

 
 
20121230
Abel & Set
Grattis
 
 
 Ellie
Hon får den för att vi ses så sällan.
Kramar till dig hjärtat.
Älskar dig.
 
 
Denna söndag är den sista i december och i år.
Var rädd om den för den kommer aldrig tillbaka.
 
Dagen börjar 05.00 med duschen, frukosten och lite koll på FB.
Sen är det bara att rusa iväg till jobbet.
Jag hoppas på denna söndag, lugn och sansad dag .
Bara dessa timmar rullar förbi som det ska.
 
Men vad händ?
Jo vi blir kort om folk och det blir sent Hugo.
Men vi har ju vissa änglar som kommer och ställer upp
för fotfolket.
Vi blev ju klara i alla fall.
Dagen slutar 17.00 och jag blir hämtad av gubben,
middagen klar för intag.
 Spagetti med köttfärssås det blir gott.
Ellie får ta nudlar och kolla magen med det.
 
Sen kommer kvällen och lite fika och så.
Hade tänkt gå till Millan men det vart Avatar på tv:n i stället.
Jag gillar den filmen, så bra.
Nu är det god natt
och
sov gott
till världen
och mig.
 
 
 
 
 
 
   
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0