Oj redan onsdag

 ONSDAG
20121205
Isak
Grattis 
LWKs traktor
Jobba skiten av alla
 
 
Dagens frukost intagen, då kan vi ta en titt på
facebook, vad skrivs där?
Dagens Phia ska skrivas in.
Min agenda i dag:
 
 Oj titta här
 
Inget kan jag komma någonstans i dag,
bara gång avstånd i Storvreten i dag.
Snöstorm titta på detta.
Men det blir vitt och fint.
Hoppas alla tänker på avståndet till nästa bil
och att alla är inte lika balla som du när du kör
 
Med det menar jag att ALLA bör vara försiktiga om
man måste ut med bilen i dag.
Det ser inge vidare ut.
Kör försiktigt.
Tillbaka till min tråkiga vardag just nu.
Hostar titta på film hostar vilar
hostar igen och så går dagen.
Lunch med gubben hemma. Han vägrar att gå utanför dörren.
Jag förstår honom han är ju ute varje dag, nu börjar hans vinter semester.
Han är så glad
 
 
 Tänk att det har kommit så mycket snö nu,
på vår baksida har vi ett sådant där 
E 4 bord som de heter.
Den är totalt översnöad.
Titta 
Och vårat vatten ton är blått och fin,
ska fixa bättre bils när jag kommer ut.
 Just nu är det lite svårt att ta sig hit och dit.
Men man gör det varmt och skönt hemma.
Ut det är inget för mig i dag.
Middagen är på G och det blir potatis och lunchkorv, grönsaker.
Det är en duglig middag en onsdags kväll.
Vad händer sen??
Ja liten film och kaffe.
Det blir en lovande kväll.
 
Men vad händer jo gubben fick ut och ploga,
Massa snö, det var ju kul
Ja ja så kan det gå när haspen inte är på
HAHAHAHAHA
Kvällen har infunnit sig
God natt
mina trogna läsare
 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0