Sista helgen

 
20121229
Natalia & Natalie
Grattis 
 
Lollo
Min arbetskollega som är
en söt och omtänksam tjej
Kram till dig
 
Min
BLOGG
Den startade jag 24:2010
Så denna jul vart den två år
Grattis i efterskott bloggen
 
 
 
Dagen börjar redan kl:0550.
God morgon världen
En morgon med en stund för mig själv och sen kommer ...
Gubben och då blir det lite sånt som en sur gubbe gnäller över.
Hahahaha.
Han är snorig och febrig då låter han mycket,
men det är en liten värkstad
hahaha
Nå ja jag har min lilla stund med datorn och kaffet
Inget stör mig.
Allt är stilla och fint.
Gubben ska ner och titta om bankomaten funkar.
Det ä'r så att hemsidan på Nordea inte fungerar, den är stor knas på.
Barna måste ha matpengar med sig.
Så nu är det fixat.
Vad håller nu Nordea på med??
Är det någon som skall sno kontanter via nätet igen eller??
Lite läskigt de där.
 
Jag har en ledig förmiddag och känner att jag inte behöver stressa direkt.
Ska nog bara ta det lugnt och inte vara orolig för något.
Tar en liten lunch hemma innan jag drar mig mot jobbet.
 
Vi skall då ta en lunch date och åker till Kinakrogen i Huddinge.
Jag tycker det är OK där, har varit där ett par gånger.
Men gubben var inte nöjd och det kan jag känna är tråkigt.
Han körde mig till jobbet 12.30 så jag hann med en kopp kaffe innan jobbet.
Kvällen flöt på som inget hade hänt, jag står i
köket och det känns så bra att få vara där ibland.
Och hann hjälpa Lollo med en del saker också.
Och det som var lite kul vara att jag
väntade på gubben som inte kom.
Det var Camilla som kom med full bil.
Anna L, Elisabeth  och Fredrik var i bilen.
Kul det var et sväng till bästisen.
Vi skulle ändå lämna Anna.
En fika och lite snack vart det.
Så vi var väl hemma vig 21.30 eller så.
Då skulle man snacka lite med Ellie så klart.
Det vart en sen kväll och det är OK.
Jag somnar så bra när jag är super trött.
 
Godnatt
Gott folk.
 
 
 
   
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0