Vecksn före jul

 
20121217
 Stig
Grattis
 
 
Smärtan
En stark känsla
som man övervinner
 
 
 
Hej och hå upp med tuppen.
 Det är jobb morgon i dag.
Tung i huvudet men det ska gå, man får inte ge upp
inte min stil.
Duschen, frukost kolla fb och sen iväg.
Gubben kör mig och det är skönt när man bara går på  45%
av sin kapacitet.
Tur att det är en kort dag, kan kanske kompa lite.
Dagen rullar på och jag kan gå 13.30
hurra. Ringer gubben så han hämtar mig.
Piss vad allt är tokigt i dag.
Vad gör vi åt detta??
Väl hemma fixar gubben lite mat och jag lägger
mig i sängen och tycker fruktansvärt synd om mig själv.
 
Tänk er att Phia måste erkänna sig besegrad av sorgens
starka känslor och nu eller aldrig ska jag vinna över den.
Har varit så duktig att jag har beställt tid hos en kurator,
nu ska jag bli kvitt med dessa envisa och förstörnings känslorna.
Nej nej man har rätt att sörja i evighet om det är så, men det är andra
vansinnes känslor jag måste få överstökade, jag måste orka att gå
vidare och komma tillbaka till mitt gamla jag.
Det är inte lätt när hela bröstet bubblar och nästan kokar över hela tiden.
Nu tillbaka till vardagen och vi hoppas att allt runt mig blir bra.
 
En kort blogg men inget har hänt eftersom jag inte är så pigg.
På återseende gott folk
 
 
 
 
Varva ner lite, 
 
 
  
 
 
  Slut i rutan
 
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0