Alla hjärtans dag

Dagens ros



Till kärleken

För att den är så fin

när den är sann.




Det är en speciell dag i dag,



ALL HJÄRTANS DAG



Det är trevligt att vi har den, det är ju bra att försöka påminna

oss om att det är kärlek vi ska dela med varandra.

Kärlek kan vara många saker;

kärlek till sin partner

Kärlek till sina barn

kärlek till kompisar

kärlek till nära familj

kärlek till musik

kärlek till livet

kärlek till djur

kärlek till natur

kärlek .. osv.



Oavsätt till vad så är kärlek en fin sak att kunna ge,

ren fin, skön och ärlig känsla man ska dela till/med någon/någott.

Man ska inte missbruka kärlek ock kasta bort det,

eller slita ut orden.



När man säger `"älskar dig"
ska det kännas i hjärteroten.



Så hoppas dagen har varit till belåtenhet för er alla.




Min dag har varit ett par timmar på jobbet (8.00 - 17.00).
Först två timmar på avdelningen sen datautbildning resten av dagen.
Gubben kom och hämtade mig, färden blev hem.
Sen var det att åka till stan! Jag skulle röntgade min axel.
Jag hade tid 19.50, det är cool att dom har sena tider.




Hemåt igen, tog en sväng förbi Camilla och Thomas.
En alla hjärtans fika. Jag fick en choklad ask av Wilma.
Jag har även fått ett alla hjärtans kort i dag av Jimmie och Linnea.
På snoddas. så fint.



Det var min alla hjärtans dag.


Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//superfarmor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0