Snart kommer 14 februari

Dagens ros


Rickard
Sonen börjar bli de vi kallar man.
Rickard fylle 29¨år i dag
Stort Grattis gubben.



Jag har öppnat min kinesiska lycko kaka i dag och fick ett fint
meddelande som jag vill dela med världen.
> You are admired by everyone for your talent and ability<
Det var fint, gjorde mig skit glad.



Har titta på fin citat till dagens blogg, håller på att förbereda
mig för den 14 februari tror jag.
Känns så, sen kommer vår och massa känslor inför den tiden.
Och i detta rus har jag med stor glädje upptäckt att jag
jobbar på fredags morgonen.
Då är det yoga med instruktören Eva Lindblom.
En morgon jag INTE vill missa.



Vilken vecka det är som kommer, jag känner ruset i luften.
Hoppas man kan smitta av det på familjen som flänger runt.
Saga har en fin start denna vecka då hon nu har börjat i
en ny skola, skaffat sig nya kompisar och har ett nytt liv.
En gladare tjej som skattar mycket och ser mer levande ut.
Är inte als trött eller ledsen.
Poäng till Saga.



Robin har också ändrat sig, han ska nog fixa bra slutbetyg ser det ut som.
Hoppas han orkar kämpa och är villig att köra detta race.
Poäng till Robin.



Så här kommer lite fina citat.

Love means the warmth of the sun,
the aroma of a rose,
the breeze of the sea,
but as you can see
it never means the same for anyone.
Love acquires its true meaning
by experiencing it for the first time
because only then can you define it.
~ Nestor Gallardo

They do not love that do not show their love.
~ William Shakespeare



The best things in life can never be kept;
They must be given away.
A Smile, a Kiss, and Love
~ Tony Farrar




Love never claims, it ever gives; love never suffers,

never resents, never revenges itself.

Where t...here is love there is life; hatred leads to destruction.

~ Mahatma Gandhi ~

Då har vi avklarat detta.
Gör en bra dag.

Slut i rutan



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.
//superfarmor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0