Helgen som gick

Dagens ros



Tom Cruise

    

För att han är
en så snygg och
gör alla sunt själv.
Och var är Chuck?


Fredag:
Ja jag var och jobba, hade huggormar i magen, skit ont.
Dagen flöt igenom, jag slute 17.00. Då var det hem
svida om klädsel åka till Södertälje till vägerskan och broder.
En supärmd middag, en underbar trevlig kväll.




Lördag:
Vakna tidigt, ingen ordning alls på torpet.
Slappa lite, tog en eftermiddags promenad ner till mamma på hemmet.
Vi stanna och tog en sen lunch på vägen. Hel den kvarvarande familjen.
På vägen hem fick gubben ett anfall av, ja vad ska jag säga, håll + ryggsmärta.
Trodde han inte skulle ta sig hem.
Vi åkte till Heron på kvällen, gick på bio.
Tom Cruise, han ser bra ut som fasen, och smidig som en panter.
En riktig dröm.
Tur att man inte behöver jaga efter såna killar. Nä en helt vanlig
båtflykting duger så bra till mig. Min gubbe är ju då bara min.
Behöver inte dela med mig till andra.
Sent var det när man kommer hem.



Söndag:
Upp vid 7.30, äta frulle, kolla in facebook, skriva en morgonhälsning.
Sen var det hög tid att fixa med räkningar, det apsolut tristaste att
göra när lönen ska rulla in.
Jobba och slit, när lönen kommer ska hyra och skit betalas och
vips var den borta. Tragiskt.
Nå ja det går ingen nöd på oss, men det skulle vara kul att ha lite mer att
röra sig med.
Nä hörö PH Sluta klaga.

Man var på gymmet och jaga Robin en smula.
Jag simma även ett par längder.
Trist att vara själv bara.
En skit arg gubbe hämtade oss, han var så arg och
otrevlig att jag inte pratar med honom på hela kvällen.
Så har jag fixat färdigt mina present lådor,
så blev dom:

   




Måndag:
I morgon har jag ett gäng telefonsamtal att stå i,
och sen iväg till jobbet
för ett kvällspass. 14.00 - 20.30.

Slut i rutan





Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0