Trevligt

Dagens ros



Jonna

En kollega på jobbet,

För att hon förgyllde min arbetspass i går kväll.

Ett mycket trevligt arbetspass på jobbet i går kväll (120217).

Det som har hänt för övrigt var att det har blivit så djävulskt tungt.

Vi får se om vi får vara en extra uppe hos oss nu, när det är så tungt.

Vilken sida som är tung är svårt att säga för det är nog på alla sidor.

Dubbel bemanningen är hela 11 st av 27, många som behöver mer hjälp också.

Så ser det ut nu, det ändras ju hela tiden, så varför klaga egentligen?

Så min arbetskväll var helt OK, och vi som kämpa gjorde det med dunder och brak.




Nu kommer då lördagens pass.
Få se vad denna dag ger?
Förutom att jag har jobbat hela dagen och vart tvär seg när jag kom hem händer det inget.




Jag hare ett smärre problem dock.
Ungdomarna umgås med lite fel kamratskap, jag kan inte välja vänner
och jag hoppas nu att hon verkligen kan stå emot trycket på att inte dricka, eller röka.



Detta kan bli tufft och jag måste väl ge henne en Changs.
Kan vara svårt då jag inte heller kan lite 100 på hanne.
Eller ska jag det?



Sonen sitter med en stukning/sträckning i ben/knä, hur roligt på en skala är det??
Vet inte hur han grejar till det men ont har han i alla fall.
Hans klass kommer att åka till Flottsbro på måndag men inte Robin.
Han får allt vara hemma.

Då skall väl detta vara klart en dag efter, var en smula trött i går kväll.

Slut i rutan.



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0