Till hemmet

Gårdagens ros



Eva Lindblom
För att det var hennes
födelsedag
Grattis världens bästa
kompis



Daggens ros

Mary Westerberg'
För att hon har fått ett
permanet boende och
kan känna sig trygghet.


I dag ska jag och min gubbe agera flytt firma .. igen.
Många flyttar har men gjort i sina dagar, inte bara
egna utan alla barnens, vänners och bekantas.
Vi hade nog fått ett stort företag på flytt om man
startade det för ett par år sen. hahaha



Mamma har fått ett stort rum, ett rum som har
varit ett fyrmanna- rum. Så det blir vardagsrum, kök
och sovrum. Hoppas hon kommer att trivas.



Det är alltid lika svårt första dagarna, men mamma har
inga bekymmer att hitta vänner.

Detta är en primula

Och det heter mammas nya avdelning.
Rätt OK Det fan ju gula primula.
Så till mamma
Välkommen till
primula täppan.

Till helgen skall vi ha en konstig kombination,
födelsedagskalas x 2 och lite jul kul för fyra barn.
Hoppas det blir en bra kväll med många glada miner.



Jag ska även hämta saker till snoddas från Erika.
Och det kommer att vara kul att se vad det är.



Så min dag börjar med ett besök på IKEA om ett par timmar.
Sen hem och packa bilen, till hemmet packa ur bilen.
Gubben åker och hämtar mer och jag plockar upp.
Tror gubben får åka fyra vänder.
Sen kommer mer möbler efter fem i kväll.



sen blir det att städa hemma och hitta mitt hem
som har varit uppochner flera dagar.
Så det är tur att jag har tagit semester två dagar.
En ledig helg kommer ju också.

Nästa vecka är det utbildning igen på dokumentation.
Det är ett utmanande projekt som jag har den äran att ha.
Mycket roliga saker som händer. Inga detaljer här.

Så gott folk ;

Hakuna Matata






Hakuna Matata, Det är ord som är bra.



//superfarmor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0