Ännu en helg närmar sig

 
Torsdag 19 juli
Sara
Grattis
 
 
Lena och Göran
Karlsson
 
Dagen börja med att jag jobba 7.30 - 14.00
En kort dag och det var så skönt.
När man känner att det är tid för hemgång och allt
är klart, så skönt.
 
 
Jag hade dock glömt att ge barnen tvättstugans plutten.
Så vi for hem i 100 och fixa det.
 
 
Sen körde jag till Tullinge och
residensen av Karlsson.
Det ska bli middag här, fasen vad kul.
Min dotter och svärson kom också, och det var kul att se dom.
Dessa två är ju hemskt upptagna nu för tiden.
 
   
 
Hemma hos Göran och Lena tog jag och gubben
en härlig bastu stund.
Göran och Lena har ett så underbart spa så det är inte sant.
Skulle kunna sitta där hela kvällen.
Se själva.
 
 
Taket över bubbelpool, sjärn bilder är det.
 
 
En så snygg vin källare är in sprängd i ena hörnet.
 
 
Bastun och andra bilder kan man se på instagram och facebook.
 
Middagen var så god att jag hamna i mat koma.
 
  
 
 
 
Massa god mat :)
 
Så nu är det bara att sova, sova, sova
Natti
 
 
Rosor i mängder till Lena och Göran Karlsson
Tack för en helt underbar Kväll
 
Slut i rutan
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0