Ett kvälls pass

 
Tisdag 17 juli
Bruno
Grattis
 
 Ja jag får väl ta något av
händelserna i dag.
 
Jo till Eva
för att hon är min kompis
 
 
Dagen börja med frukost 06.00 och lite facebook,
duschen och esn hoppa i kostymen.
Plocka lit och stöka runt.
Prata med Robin om dagen. Vilket han glömde så klart.
 
 
Drog till jobbet vid 09.30.
Har en massa utbildningar på G.
Kolla upp dokumentationen och uppföljningar på den.
Så nu vet alla att dom skall uppdatera igen.
 
 
Arbetspass mellan 16 - 21 nice,
Men det var lite att dyka in i.
Det flöt på bra och vi vart klara till 20.45.
Bra timing.
 
 
Gubben vänta troget på mig, och jag kund
köra Lollo en bit närmare hem för hennes del.
Sen bar det hela vägen hem.
Inga barn är hemma, dom sover hos Jimmie
och Linnea.
 
Gubben snackar med sitt spel och tror att
det kommer att svara.
Nu skall jag kolla lite facebook.
God natt
 
 
 
Slut i rutan
 
 
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0