Fredag

 
Fredag 20 juli
Margareta & Greta
Grattis
 
Grattis mamma på namnsdagen
 
 
Dagen börjar lite som vanligt,
kan inte sova så där länge som jag vill.
Jag gick upp vid 06.30 efter att ha vridit
och vänt på mig i en timme.
 
Nå ja frukost är alltid gott efter en bra och härlig dusch.
På med paltor och sen lite data tittande.
Ska i väg till Huddinge och hjälpa Eva att handla.
Vi skall ha en mys kväll på gladö med min bästis.
 
 
Först ska man köra bil till Gustavsberg, sen hem
hämta tonåringar köra till Huddinge, handla till
grill kvällen.
Och man handlar allt för mycket som vanligt.
 
 
Nu var det raka vägen till Gladö och förbereda
maten. Eva har ju ena handen i packet och det
är svårt med vissa saker att göra då.
 
En trevlig kväll var det och vi åkte där i från vid midnatt.
Tack för en mysig kväll.
 
Natti natti
 
 
 
Slut i rutan
 
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0