Grattis Malin

 
Måndag 2 juli
Rosa & rosita
 
Malin
fyller tonåring i dag
GRATTIS
 
 
Då har vi veckans första dag, julis andra dag
arbetsvecka två, och en födelsedag.
Det är väl en bra dag?
Man får nog lägga till att man ska vara rädd om
dagarna eftersom vi inte kan få dom i repris.
När 24 timmar gått kommer en ny dag, och
dagen blir gårdagen och ett minne blått.
Det är därför min skyldighet mot mig själv att
jag gör så att det blir fina minnen i min hjärna.
 
 
Dagen börja med en dusch kl: 05.10.
Sen hoppa jag i kläderna och fixa håret.
Käka frukost, kolla facebook.
Gubben kom upp 0540, seg och trött.
Vi var sena iväg 06.10. Så då kom
gubben sent till jobbet
 
 
Förs jobba jag på min avdelning, med allt
vad morgonbestyr handlar om. Sen var jag
SoL ansvarig och kolla in läget på alla som
ska ha hjälp med dokumentationen.
 
 
Gubben kom vid 16.20 för färd hem.
Vi ska bara hämta barn och sen iväg till Gladö,
Malin blir tonåring i dag.
Så vi for dit med paket och annat. Kul kväll
Lite bilder:
 
    
 
Malin 13 år Grattis gumman
 
 
 
Vi tog adjö och for hem vid 20.30,
Ari ska ju upp och jobba i morgon bitti.
Jag är ledig men har lite att stå i.
Robin ska till läkaren och sen är det ett möte i Tullinge.
 
 
Nu ska vi väl ta och krama kudden snart.
Natti natti
 
 
Slut i rutan
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny




 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0