Jo eller hur

  
Tisdag 10 juli
André &  Andrea
Grattis
 
Gubben
för att han vill köra med mig.
 
 
Då har man ett morgon pass och slutar 17.00
Var på avdelningen till 11.00 Sen var det
dokumentations utbildning.
15.00 var det bara att knalla upp till avdelning 2.
Sen sluta jag 17.00.
Gubben satt i bilen och sov, han är en trött gubbe.
 
 
Hemma vart jag glad, ett brev från trafikverket,
nu får gubben övningsköra med mig, bra.
Alltid bra med fler som kan köra med mig.
Då får jag köra mer.
 
 
Så nu har gubben och jag varit ute och kört ett par timmar.
Det var kul och jag backa många gånger.
Jag måste träna på det.
 
 
Nu skall jag bara ta en kaffe och kolla in lite TV.
Natti
 
 
 
Slut i rutan
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0