Jobbar helg startar med lördag

 
Lördag 14 juli
Folke
Grattis
 
 
Kronprinsessans födelsedag
 
Grattis
Så lik sin drottningen.
 
 
En sovmorgon,
var jag trött i går eller??
Jag har för en gång skuld sovit i
10 timmar!!
Var jag trött eller?
 
 
Nu är det i alla fall en ny dag och det känns skönt
att vara pigg och alert igen.
Har ätit en god frukost, tassat runt för att inte
vecka min trötta gubbe. Det är alltid bra att
han vaknar av sig själv så man vet att han är
ut vilad, hahaha.
 
 
 
Nu ska gubben och jag först ut på en åktur :)
Har kört runt hela Tullinge och Huddinge.
Kom till jobbet vid 12.35.
Fixa tvätten och börja med att dela medicin 13.45
 
Peppakaka vid namn Peppe
 
Gubben plocka upp mig vid 20.00
jag körde till Örby, hälsa på Peppe.
Sen tog vi en sväng till Camilla.
Tog en kvälls fika.
 
Nu ska vi bara krama kudden.
 
 
 
 
 
 
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0