Lång dag !!!

 
Tisdag 24 juli
Kristina & Kerstin
Grattis
 
          Margit    
 
   
 
 
 
Vad är det som rör sig i huvudet på en tant på 50+?
Ja just nu är det väl lite semester, körkortet och skolan.
Jag ska ju hinna med detta tänkte jag innan detta år är slut.
Skolan hägrar en ny kurs i höst, om sår kanske.
Det skulle vara kul att lägga dit lite mer utbildning på det.
Nu vill man lära sig mycket mer inom området man jobbar med så klart.
 
 
 
 
 Vilken dag, upp kl:05.00 för att fixa frukost,
dusch och på med utstyrseln för dagen.
Börja på jobbet kl:07.00 sluta 17.00.
 
 
Dagen bestod av att jag hade mycket att stå i.
Jag skulle göra ett antal sysslor och det kändes att
det gick av bara farten och vio blev klara i tid.
Dagen försvann som en avlöning.
Dagen bestod av en bortgång också, en av favorit tanterna.
Vila i frid, :(
 
Gubben hämtade mig och jag körde hem.
Sen var det en resa till Södertälje
för att handla och köra lite till.
Körde på motorvägen till ICA MAXI i Botkyrka.
Där mötte jag upp Camilla och Thomas.
Vi skulle handla till badet i morgon.
 
 
Skall fixa Sagas hår i gen.
Ut med håret och på med lite färg.
Detta är en dag i korthet.
 
 
Nu är det bara sängen som väntar .
 
  
 
 

Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0