Ledig dag

 
 
25 juli
Jakob
Grattis
 
 
¨Till vår älskade sol
:)
 
 
 
Denna dag börjar som alla andra dagar,
alldeles för tidigt.
Men i dag kan man göra sig i ordning,
ska iväg och bada på blåbärsudden.
Men först är det duschen och frukost.
 
 
Kolla badkläder, har inte använt dom sen förra sommaren,
ops!!
En smula stora, ok vad tar man då??
Leta, rota, jame titta här ... en ny bikini/sol topp.
Ja den fungerar. Vad kommer den ifrån?
Jag mins inte att jag har köpt en ny bikini. Måste ha kommit
med något paket från Yves Rocher.
Nå ja nu är vi klara, nu är det bara att vänta, vänta och vänta lite till.
 
Så nu bär det av till blåbärsudden, kl:08.00 Hurra !
Bilder, en dag i solen :)
 
 
   
Saga ocg Robin                                                   Kim och Lillevi
 
 
Willma                                                                  Camilla
 
 
Vågor                                                                Robin dyker Thomas ser på
 
Dagen avslutades vid 15.00 det börja blåsa väldans mycket.
Så då blir det att laga mar och ta bilen på en krosing.
 
En sån har jag lärt mig.
 
 
Den var svårast!
Hahaha
 
Har tränat på att parkera på olika sätt. Det gick bra.
Nu är det bara att nöta, nöta, nöta.
Så det bil ett körkort
 
 
Nu ska det mysas framför TV:n en stund.
Ha en bra kväll.
 
 
 
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 
 
 

Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0