Ledig torsdag

 
 
Torsdag 12 juli
Herman & Hermine
Grattis
 
Camilla
Tack för ditt sällskap i dag.
 
 
 
En ledig dag som består av massa saker ändå.
Varför kan jag inte bara låta dagen va, lugn och
stilla? Måste man alltid boka upp sig när man
egentligen bara vill slöa?
Ja jag är sån, ska alltid göra något.
Men det ska nog gå bra i morgon.
 
 
Var i centrum en sväng med Camilla,
Vi tog en onyttig lunch hehehe.
Hon körde upp mig och ska nu vänta på att min gubbe
är klar så ska vi köra lite.
Tar en sväng till Salem, en middag hos Jimmie och Linnea.
 
 
En god fantastisk middag, Kina mat som Jimmie lagat.
Kaffe och lite lek med barnbarn han vi också med.
Sen var det övningskörning.
Och stackars gubben, han vart galen helt galen.
Jag blir så osäker när jag kommer någonstans
där jag inte känner igen mig.
Så det var en tuff kvälls tur för min kära gubbe.
 
 
Nu har jag i alla fall suttat och snacka skit med
min väninna i 40 minuter så nu skall det bli skönt att
komma i säng.
 
 
 
Slut i ruta
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0