Lill lördag

 
Onsdag 11 juli
Elionora & Ellinor
Grattis
 
 
Ett tidigt pass, börjar 07.00 och slutar 16.00.
Så nu är det bara att jobba!
En enormt fin dag med lagom att stå i.
Jag har en dag som består i vårdarbete,
data ut bildning och städning av luftmadrasser i källaren.
 
 
Här har man slängt in allt huller om buller.
Inga var i hoppsatta så det var bara att
börja tråckla i hopp dom.
Jag och Nathali slet ett tag.
En madrassbotten, luftkuddar och ett  överdrag.
Maskinen på hyllan.
Ska nog be vaktmästaren om att göra en
bra hylla till dessa madrasser.
Dom kostar en hel de kan jag tänka mig,
då bör man inte kasta dom huller om buller.
 
 
Hoppas alla blir nöjda med resultatet,
jag tycker vi var duktiga att få i hopp
dom på 30 min, inte illa, 7 st var det.
Det som tar tid är att lägga in 30 st luft kuddar i fickor.
 
Men kl: 16 kom min gubbe och hämtade mig.
Jag fick köra hem, vi tog en liten tur runt i Tullinge.
Kul var det, det gick bra också.
 
 
Hem äta och en fika hos Camilla och Thomas.
 
 
Nu är det bara kudden kvar.
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0