Massa möten

 
 
Tisdag 3 juli
Aurora
Grattis
 
 
Min son
Jimmie
för att han kämpar
 
Tänk vad man kan fylla en dag med, man är ledig
från sitt jobb och då väljer man att gå på möten!
Hur tänkte jag här??
Nå ja jag gör det för att man är orolig över hur saker kommer att bli.
Man talar om att det är fel, att det inte får vara så.
 
Man går på läkarbesök och springer i centrum.
Man handlar och glömmr det som man skulle handla.
Saga ska ju baka till söndag, men vi glömda alla saker till de.
Då får vi handla en annan dag då jag slutar tidigare.
 
Jag och gubben har också hunnit med att vara i garaget och städa undan.
Det är skönt att de4t blir så i bland. det kommer en hel del skit under års
Nu ser det bra ut nästa, ska flytta lite bilar bara .
Måste fixa våran Vlvo så den börjar rulla igen.
 
 
Hade lite grill gottis med oss, så det vart till hela gänget 7 st.
Det var lite trevligt faktiskt.
Finnarna bjöd på kaffe, och vi bjöd på grillat.
Så ska det va, gemenskap.
 
 
Så väl hemma hittade jag två flickor som skulle
åka hem till mamma och pappa.
Men det blev övernattning.
Robin och Sagas problem i morgon,
hehehe.
 
 
Nu hög tid för sängen.
natti natti
 
 
Slut i sutan
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0