Mer möten

 
Onsdag 4 juli
Ulrika & Ulla
Grattis
 
Min massör på jobbet
Hon är fantastiskt duktig
 
 
 
vakna upp ur sömn
 
Då är vaken och uppe med tuppen, inget ovanligt här inte.
Man tar sin dusch man äter sin frukost och klär på sig.
Allt går som det ska.
Jag har en annorlunda sak bara, min mage har en
kommunikation av denna värd, alla runt omkring mig hör verkligen min mage.
Och den vill inte sluta heller.
 
 
Jag inväntar min gubbe som skall dyka upp 09.15 för att vi
ska åka till Södertälje på ett möte med socialen.
Det måste man göra när man är foster familj.
Nu är det så att jag tycker en gång i månaden är jobbigt.
Jag ska föreslå var tredje eller så.
Man kan ha telefonkontakt i stället.
 
 
Sen blir det skön massage på jobbet, massören är
där och jag får en fin omgång vid 12.00,
mmmm   njuter :).
Mitt arbetspass i dag är 13 - 21.
 
Jag kom lagom till jobbet för att få min underbara massage.
30 minuter i himmelen och kvällen flöt på som om jag gick på moln.
Underbart skönt.
 
Hela arbetspasset gick som en dans, jag var i köket i gen.
Jag har ett stort stort problem när jag ska stå i köket.
Jag blir galen när mina kollegor INTE lägger eller ställer saker på sin plats
eller när det blir huller om buller i skåpen.
Jag måste räta till det innnan jag kan jobba vidare.
Fan vad det ska vara bökigt.
Nå ja nu gick det också bra.
 
Hem seg och sängen ropa 22.45,
kom till mig jag har en mjuk och skön kudde här.
Och jag föll för det :)
 
God natt gott folk
 
 
Slut i rutan
 
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0