Nu stundar en arbetshelg.

 
Fredag 13 juli
Oj då hoppas dagen
blir bra ändå.
 
Joel & Judit
Grattis
 
 
 
Världen
För att den står ut
med oss människor
som är så själviska.
Vi bör ta en titt och
se vad vacker vår värld är.
Vi bör vara rädd om
MOTHER EARTH
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Upp med tuppen
Har ett arbetspass som heter duga, 07.00 - 17-00, phu!!!
Måste upp tidigt för att åka med gubben.
Det är jag som ska köra hoppas jag.
 
 
Jag kör till och från jobbet nästa varje dag, det är
så kul. Så i dag var jag bakom ratten, det är tur att det är
sommar, lite bilar ett tag framöver. Behöver ju inte slåss
direkt om utrymmet på vägen.
Full rulle på jobbet och det är bra gör allt som man ska.
 
 
Gubben väntade på mig när jag sluta 17.-00.
Då körde vi till ICA MAXI i Botkyrka.
Handla lite och sen hem för att äta, det blev en kom
över mig så jag vart as trött, somnade 21.15.
 
 
Det vart bara drömvärden för hela natten.
 
 
 
Slut i rutan
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0