Ny månad

 
Söndag 1 juli
 
Aron & Mirjam
Grattis
 
 
 
Då hade man en STOR sov morgon i dag, ända fram till 06.30, hurra!
Det kändes bra att kunna sova så länge
jag känner att det är nödvändigt att få sova  lite,
man är ju inte direkt 25 längre.
Men min kropp och mitt huvud sammarbetar en smula dåligt.
Är det fler som har denna åkomma??
 
 
Dagens agenda är tun;
gubben ska på kurs,
jag ska kanske övningsköra,
sen till jobbet 13 - 20.30
Så det ska inte hända så mycket direkt.
En lugn och sansad dag.
 
 
Jag har övat på att backa runt hörn och parkera.
Det gick bra tycker jag,
min lärare Thomas säger att det är OK.
Mer övning så klart.
Min körning till jobbet är bra,
Jag hoppas nu kunna köra mycket med gubben också,
Det är nog bra att dom delar på det så jag får maximal övning.
 
 
På jobbet var det bara bra, jag var köksa i dag.
Har inte varit det på evigheter. men nu var jag det.
Det vart fint efter mig i alla fall.
Allt gick som det skulle lugnt och fint.
Vi var gott som klara vid 20.30, skönt.
Sen vare det bara hem, hem, hem.
Kolla in facebook sen sängen.
Krama kudde.
 
 
 
 
Slut i rutan
 
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0