Oj helg

 
 
Lördag 7 juli
Klas
Grattis
 
 
Saga
Som blir tonåring
Grattis
 
 
Min dag börja vit 8 tiden i dag.
Jag har haft en lätt sovmorgon, det beror på att
jag vakna när min gubbe kom hem 5.30.
Han kan inte vara tyst direkt, och jag var t sur.
Lyckades somna om, vilket är ovanligt.
Kanske min morgon pigg het av tar nu och jag
kommer att kunna sova på morgonen  :)
Hoppas.
 
 
Har varit i centrum med Saga som har handlat
två fina klänningar för pengar hon fick av
Jessica och Rickard.
Dom kan ju inte vara med nu i eftermiddag, dom
har åkigt till Kroatien.
 
 
Väl hemma satt vi och vänta på att Birger
skulle komma och laga mat.
Ï bland får man beställas maten från Sundsvall, hahaha
 
 
Efter maten var det slapp tid framför TV:n.
 
  
 
Robin                                       &                            Saga            
 
Ungarna åker sk8 i nya sk8 parken vid Tuna.
Var ner och hämta dom vid 2345.
Saga kom då på att det är 15 minuter kvar tills hon blir 15 år
Fyndigt Saga mycket fyndigt.
 
 
Så nu är det krama kudden,
Skall upp och göra tårta i morgon.
 
 
Slut i rutan
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0