Onsdag så klart

 
 
Onsdag 18 juli
Fredrik och Frits
Grattis
 
 
 Jag har en Fredrik som jag vill gratta på
namnsdagen.
Grattis Fredrik
 
 
Sommaren glider snart ur våra händer.
Och ingen värme har det varit i år.
Sommaren har själv tagit semester.
Upp kl 06.30, äta frukost, duschen och sen
slappa, surfa på nätet. Skriva dagens hälsning på
facebook. Nu sitter jag och gubben och diskuterar
tråkig politik. Vad kommer att hända med Sverige om 50 år?
Ja jag hinner inte vara med om det men mina barn och barnbarn.
 
 
Har vi en fri värld, med allemansrätten, fin natur och alla djuren i
skogen? Hur kommer det va?
Ingen ide att diskutera detta du och här.
Nä här ska det vara allt annat en politik.
 
 
Då så dagen går vidare och jag med den.
Har ett arbetspass mellan 13 - 20.30.
Ska väl övningsköra en stund, luncha med gubben.
Hoppas vi kan köpa en kamera till mig idag. Vill det så gärna.
Nu vill jag ha en kopp kaffe, bör då koka lite. mmm gott.
Så underbart gott med nybryggt kaffe och en kaka.
Njuter av detta en stund.
 
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
 
 
Innan vi/jag körde i regnet till jobbet var vi på MediaMarket
och köpte en ny kamera till mig, så nu kan jag vara
papparatzi igen. Till alla barns irritation, hihihi. 
Vi tog en lunch sen bar det av till Rosendalsgården.
 
 
Allt har flytit på så bra så. Har fått PEG delegering igen.
Det är roligt med lite intressanta saker.
Vi som jobbade i kväll hade det så bra så.
Allt flöt så bra som det bara kan.
 
 
Sluta 20.30 och min kära gubbe vänta troget på mig.
Vi/jag körde till Nynäshamn och sen över Lena och
Gladö sen hem.
 
 
Nu är vi hemma och det är så lugnt så.
Skall ringa Lena Karlsson och kolla om grillning.
Så då är det väl bara att gå till sängs.
 
 
God natt.
 
 
 
 
Slut i rutan
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0