Trött

 
Lördag 30 juni
 
Elof & Leif
Grattis
 
 
Arbetskollegorna
Jobbet var som en dröm
flöt bara på.
Trotts massa avbrott.
 
 
Julis sista dag, och sommaren har inte kommit
så där som man kanske önskat sig.
Det är sol vissa dagar och massa regna andra dagar,
det som känns tungt är just värmen och solen.
12 - 15 grader är ingen sommarvärme. Det är vad som har varit.
I dag kom en värme topp på 20 grader.
Men sen då Var är värmen.
Hoppas nu att vi får sol och värme i juli och augusti,
annars kommer vintern att bli lång, väldigt lång.
 
 
På jobbet flöt allt på vi han så otroligt mycket att vi själva vart
fundersamma att vi han allt detta.
Det var som att man bara vred om en kran sen var allt klart.
Jag sluta 17.00, och då gick brandlarmet i en av kökets frysar.
Dagen skuta med flaggan i topp.
 
Väl hemma blev jag och Ari bjudna på middag av Camilla, Lax
Skit gott. Tack gumman.
En trevlig kväll vara det. Hem till huset för att se om det
är kvar eller om det är ett bomb nedslag.
Men det ser ganska OK ut, mina barn är rätt slöa och har
svårt att göra saker hemma.
Men det var OK.
 
Då ropar min kudde efter en kram, så då går jag dit och
lägger huvudet ner för att invänta John Blund ZZzzzzzz.
 
 
 
Slut i rutan.
 
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny




 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0