Vecka 29

 
Måndag 16 juli
Reinhold & Reine
Grattis
 
 Min gubbe
 
 
Ledighets kometen ha anlänt :)
Jo jag har en ledig måndag, jippi :)
Känner en enorm lättnad att kunna ha det ledigt
på en måndag efter att ha jobbar fre 10 timmar,
lör 7 timmar och söndag 9,5 timmar.
Man är rätt trött.
Nu är det i alla fal måndag och jag ÄR ledig. hurra!
 
 
Tog en sovmorgon ända fram till 06.30, :)
Städade av i köket, tonåringar stökar till mer
än små barn, det vet vi alla eller hur?
Mina två tonåringar är väldigt lata på att
plocka undan efter sig.
Så nu har mamma gjort det, bra va?
 
 
Har även hunnit med att pratat med min väninna Anneli
som har semester en vecka till.
Sen ses vi på jobbet en vecka innan jag går på ledighet.
Kul att höra av henne, hon är en trevlig tjej.
 
 
Nu skall man plocka i resten av huset och frosta av kylen.
Jag måste fixa en kamera till semester, min har gottit sönder.
Jag tror att den inte riktigt håller för de trycket jag utsätter
den för, hahahah
Jag är känd som en papparatzi.
 
 
 
 
Då har jag kört på körskolan i 80 min, det gick bra.
Sen har jag kört med gubben 3 timmar.
Min lilla gubbe fick trösta sina nerver med en glass.
Stackars min lilla gubbe som måste övningsköra med
rally Olga, hahahaha.
Nä det gick bra. jag kör som man ska och kanske är
lite för snäv i kurvan i bland.
 
 
Däremot har han haft ont i ryggen och har haft
ont när han sitter bredvid.
Nu sover han och jag ska också krama kudden snart.
 
 
Natti natti
 
 
 
 
Slut i rutan
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0