Veckan går mot slutet

 
 
Torsdag 5 juli
Laila & Ritva
Grattis
 
 
Min gammla avdelning
Dom boende där
Saknar er
 
 
 
 
Då har man sovit några timmar och är uppe
för att ta sig till jobbet,
Jag ser just nu att min kära man är sen
bäst att väcka honom.
Så nu var det gjort.
 
 
Jag har ett dag pass på jobbet
och jag ska vara på 2:an,
Det kan ju vara kul.
Vad gör man sen på kvällen??
 
Jobbet gick så bra, gummorna vart
röda när dom såg mig, alla frågor varför jag inte
är kvar på tvåan. Ja det är svårt för mina
tanter att gå igenom nya omändringar,
Gubben hämtade mig och vi drog hem
för att göra mat.
 
 
Kvällen var seg och jag var så trött faktiskt.
Nu skall jag krama kudde.
 
 
 
 
Slut i rutan



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0