Vilo dag

 
 
 
Söndag 8 juli
Kjell
Grattis
 
  
Saga fick rosen en dag för tidigt
Hon fyller ju i dag.
Även Jane, Ingela och Fredrik
Grattis på er
 
 
Baka tårta fixa kaffe och har mycket att stå i.
Gäster kommer 14.00
Det blir kul att se vilka som dyker upp.
 
 
Och det var min bästis med sin man och dotter och familjen.
Birger var givetvis här, men alla hennes så kallade
kompisar lös med sin frånvaro.
Även Anna höll sig borta från denna viktiga dag för
Saga som hon hade sådana förväntningar på.
 
 
Detta har tagit hårt på Saga som har gråtit floder i dag.
Att känna sig övergiven och bortglömd när man bara
är ett barn kan inte vara lätt.
Tur att vi är en stor och stark familj. Vi fixade dagen/kvällen
med mycket värme och kärlek.
 
 
Hon får minnas denna dag som den lite knasiga men
roliga dagen då hon blev 15 år, och hade bara den kära starka familjen
och Evas familj i sin närhet.
God tårta var det och en bra fil var det också.
 
 
Min kamera har slutat att fungera så jag kommer
att lägga ut bilder när jag kommer åt dom.
 
 
Så nu tar jag kudden till mitt öra och
sluter ögonen, John Blund kommer nnnnnuuuuuu
ZZzzzzzzzzzzz
 
 
 
Slut i rutan.
 
 


Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0