4 juni

Ett blitet fel kom,
detta är hela måndags bloggen.





Måndag 4 juni

Solbritt & Solveig
Grattis tiller.



Alla glada människor

Då var det måndags morgon, en morgon som
alla andra morgnar. Jag har ingen skillnad på
måndag eller lördag om jag jobba.



Har varit kontors råtta i dag.
Har granskat våran sol dokumentation,
den ser bra ut.



Hoppas alla tar sitt ansvar och fixa sin dokumentation.
Det ingår i jobbet och det är vad man måste göra.
Så kom i gen nu och fixa detta.



Dagen var lång och händelse rik,
mycket sol vart det.
åt lunch med Mari Karlsson

Ari hämtade mig kl 16.15, hem till middagen sen var det tvätt.
Nu ska jag krama kudden.

Slut i rutan





Vänner





Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0