Första Juni







Till mamma

Saknar dig så jävla mycket.
Ta hand om pappa och Greger
Vi ses i nangijala    




Fredag 1 juni
Sommarmånad










Gun & Gunnel har namnsdag i dag.
Grattis

Nu har ju solen då inte lyst så där himla mycket,
men den kommer hoppas jag.
Solen ger oss den energin vi behöver för att orka med vintern.
Och regnet behövs till vår torra mark.
Ett övervägning som är hårfin.




Det kan ju regna på nätter, då doftar det så gott på morgonen.
Det bör komma rikligt med vatten så det kommer ner i jorden,
Rötterna vill vara fuktiga för att orka ge blomning
så vi kan njuta av fina färger.



Nå ja, det får väl regna då.
Änglarna gråter i dag.

En vacker urn- sättning av min kära mamma vart det.
Min son bar henne den sista färden till


platsen bredvid min pappa.

Tyvärr hade jag inte kameran med mig så det vart
inga papparatzi bilder av mig.
Det var dottern som tog.

Blir en lunch med mina barn i dag.
En god Kina buffé i Salem.
Massa bank ärenden, och handla.
Hem och bara vara ett tag.

Titta på en bra svensk fil, luftslottet som sprängdes.
Skit bra.
Somna vid 01.00


TILL MINA BARN

Slut i sutan











Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0