Hur kommer det att bli

 
Torsdag 28 juli
Leo
Grattis
 
Susanne
Frisör/arbetskollega.
Tack
 
Då är det tid att rulla ur sängen och sen masa sig
in i duschen för att sedan klä på sig och äta frukost.
Vi ska åka vid 06.00, så det är bra om man är klar.
 
 
En dag som börja lugnt och sansat, som över gick i;
"vart tog tiden vägen??"
Allt hände på en och samma gång, det var bara att rusa runt.
Så det kan bli.
 
 
Jag var i alla fall klar 16.10, tog mitt pick och pack och gick
till Susanne H för att fixa sommar frillan.
Så här blev det.
 
 
Kort som f..n men jag är nog nöjd
 
 
Bak är alltid snyggarst.
 
Jag är nöjd Tack Susanne.
 
Nu har jag tvättstuga, och det är ju upp luftande.
Tur att det inte är så mycket. Det känns bra.
 
Min gubbe ska skypa med Kim, vilket dom gör ganska ofta.
Jag ska strax gå ner till tvättstugan.
Sen är det bara lugna gatan för kvällen.
 
 
Slut i rutan.
 
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0