Ledig




Tisdag 5 juni
Bo har namsdag
Grattis alla Bo.



Linnea & Jimmie

Vilket fint kort



Mina älskade barnbarn




Dagen då mycket hände.
Först plockar man undan en hel del.
Torkar här och där.
Bäddar sängar och ja allt man ska göra när man har
en lägenhet.
Väcker två tonåringar som tror att man ska sova bort hela dagen.
Mycket stånk och pust när dom skulle upp.
Robin var på ett bråkhumör.
Han hade huvudvärk och mådde skit.
Undra varför? !



Jag beslöt att ta ungarna ner till centrum för att handla
något till Robins lärare.
Robin börja blekna och må riktigt dåligt.



Vi tog en fika på Stinsen. Då höll Robin på att tuppa av.
Ett snabbt samtal till Ari.
Han kom och hämta Robin.



Jag och Robin skulle till polisen på ett förhör,
Jag trodde han vart spak för de.
Men det var nog annat som orsaka denna sjuka kille.
Ari berätta att Robin kräktes som en hund när han kom hem.


Jag fick ringa och boka om tiden hos polisen.
Jag och Saga handlade mat som hon ska göra på Onsdagen.
Vi köpte en avslutningsklänning och skor till henne.

Sen var det hem och titta till min lilla kille.
Han är riktigt dålig. Stackars han.

Ja just ja det heter inte hon eller han längre,
vi har fått ett ord som skall vara till båda ..
HEN



Detta är vad du får upp när man googlar på HEN



Det är kanske bra, jag tycker väl det är lite fjantigt.
Vi är ju tjejer och killar, så vad är problemet?
Om det ska vara för att homosexuella ska ha en blandad
identitet tycker jag att det är upp dill dom.
Man är den man är oavsett kön, eller?
Men nu har vi det nya ordet.



Det vart middag hos Camilla, jag hjälpte
henne att rensa hela garderoben.
Snacka om att dom har kläder.
Ta bara tjocktröjor, så där 40 st.
Är dom lite besatta i att köpa kläder??



Hemma vid 22.00 nu ska det kramas kudde


Slut i rutan





Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0