Misommar veckan har börjat.





Måndag 18 juni

Björn & Bjarne
Grattis




Robin
För att han är tapper med sin förkylning.
Hjälper mig med barnen trotts att han är dålig.
Puss gubben
Älskar dig.




Långbro park

Det var då tid för Ari att gå upp ur sängen för att åka till jobbet.
Jag gick upp med honom för att hålla honom sällskap.
Men han tar sin matlåda och rusar iväg och säger,
"jag intar frukosten på jobbet".
Tack för att du gick upp med mig älskling men jag äter inte frukost med dig,
Det vart en sån där;
"- VA! -"
reaktion, vad hände?
Jag fick frukostsällskap i alla fall, Tindra kom upp vid 06.00.
Hon var hungrig, så då var det hon och jag.
Det var trevligt att sitta och snacka lite vid matbordet.
Hon har mycket att berätta, hon är full av saker som ska ut på ett eler annat sätt.



Lukas kom upp 07.30 trött som han är efter en dag med ett himla hålligång.
Att han orkar, jag blir helt slut när han far fram.
Det är 300 knyck i sekunden på honom.
Han är så söt, för charma det kan han, han har fått pappas teknik.



Man har planerat veckan lite små skissat;i dag ska jag städa,
i morgon är det körskola och tvätt,
troligtvis ska jag lämna rena och hela barn på onsdag,
på torsdag lunch med Millan.
Hoppas hon vill se Tom Crouses nya film. Jag vill



Återgå till dagen, två flickor kommer kl: 11.00
Så vi hoppas att solen är ute då och att vi kan vara ute med dom.
Det är bättre plats och bättre lek möjligheter ute.



Då är det bara att se till att det blir ACTION.



Då har vi varit i lekparken hela dagen, vi hade mellis där och
vi åt till och med middagen ute. Det var kul tyckte barnen.
Vi var ute från 12.15 till 20.00. det var skönt och nyttigt.
Sen var det bad tid för alla barnen, jag menar alla 6 barnen.



Det tog sin tid och siste man in i duschen är Robin kl: 22:00.
Han var snäll nog att vänta till sist.
Nu ligger all barn och det är lugnt i huset.¨


Slut i rutan




Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0