Mitt i veckan




Onsdag 13 juni


Till alla som har
skolavslutning denna vecka




Namnsdag i dag är
Aina & Aino
Grattis




Då var det full rulle i gen, ny dag nya saker att göra.
Har börjat dagen med att läsa lite på facebook.
Då kan man bli sådär irriterad.




Barn ett; facking alla som snackar skit om mig.
Jaha det var vi i familjen och min bästis med familj
som satt och ficka.

Barn två: buh, jag fick inte vara ute i natt med mina kompisar.
Jaha ja, det är till att ränna ute på natten? Nej du herren min
du är inte ens torr bakom öronen, varför ska du då vara ute?

Tonåringar är så söta .... när dom sover!




Så nu sitter jag här och undrar om jag ska skrika högt eller skita i det.
De sistnämnda verkar vara det som är förnuftigast tror jag.
Det blir bara massa skit snack hit och dit än då.



Jag ska i dag måla två fönster eller alla som är kvar.
Jag vill bli klar med det så jag slipper måla varje dag.
Det blir spå fint när dom blir vita igen.

Dagen stora arbetsuppgift.
Inge snack om lilla damen.










Slut i rutan







Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0