Nationaldagen

Sveriges nationaldag









Onsdag 6 Juni

Gustav och Gösta
Grattis


Till vårat land.
Det långa vackra landet med
Allemansrätten
fyra årstider.


Ändå är det så många som bara förstör
Varför?



Då är det dags att kliva upp och äta frukost.
Vad vill jag ha?
En smörgås, fil med müsli och ett glas c- vitaminer.
Der får vara bra så.



En kopp kaffe med gubben som också kom upp,
1 timme efter mig.
Kolla in min facebook, skriva dagens förmiddags blogg.
Har väckt barnen så dom kommer upp någon gång.



Det är snart hög tid att bege sig till jobbet.
Har en 13 - 21 tid i dag.
Har ett bra gäng att jobba med hoppas jag.



Blev körd till jobbet av Thomas och Camilla.
När jag kom dit var det lång bord och ett 
firande av nationaldagen, det var kul att se.

Sen var det fullrulle hela kvällen.
Kram till er alla.


Slut i rutan




Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0