Nu kommer helgen

 
Fredag 29 juni
Peter & Petra
Grattis
 
 Jag
för att jag tar
körkotrtet så klart
 
 
Har sovmorgon och då är jag alltid tidigt uppe.
Har i och för sig en tid att passa i dag, ska vara på
körskolan 10.15.
Det ska bli bra.
 
 
Nåja, dusch, på med kostymen och sen frukost och
lite koll på facebook.
Dä var dagen påbörjad, nu skall bara tiden rulla på
så jag kan gå i väg till bilskolan.
 
Det var skit kul på bilskolan 80 minuter körning bland villor och
i korsningar, backat runt hörn, massa annat.
Jag var nöjd och läran var och nöjd.
Jag ska träna på att hålla händerna på ratten på körskola vis.
Det är ett av mitt dilemma, parkera mellan två bilar,
backa in är också svårt eller läskigt.
 
 
Tog en promenad till jobbet från stationen med Lollo.
Det var skönt tycker jag. Bra att promenera.
Har gjort mig illa på jobbet i dag, mitt lillfinger var i
vägen mellan sängen och fönsterbrädan.
 
 
Allt flöt så bra i dag, alla kom i säng på rätt tid och på rätt sätt.
Vi var klara och det var bara skönt att komma iväg hem vid bra tid.
Gubben hämtade mig och vi plocka upp ungarna i centrum.
Så då är det lite facebook sen sängen.
 
 
 
Slut i rutan
 



Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0