Ny helg


Lördag 2 juni
Rutger & Roger har namsdag.
Jag känner en Roger
Grattis Roger


Till kollegorna
Vi jobbade bra i dag.




Ett arbetspass 8 - 17 i dag.
Har en hel del att stå i på jobbet i dag.
Ingen sol ingen värme, ingen sommar.
Nu är det nästan kris i min kropp.
Jag behöver energi av solen, jag går på reserver nu.



Min gubbe har kommit upp för att han
ska köra mig till jobbet.
Vist är han snäll?
Men han längtar nog till när mitt körkort är klart.
Han vill nog ligga i sängen halva dagen och gotta sig.

Nu ska vi fara till jobbet hurra!

Allt börja bra men det var något olycksdrabbat över dagen.
Hände massa konstiga saker.
Jag kan inte riktigt ta på det, det blev bara så.


Gubben kom med picknick lunch till mig, det var gulligt.
Vi kunde dock inte sitta ute, det öste ner hela dagen.
Vi hade picknick i Rosenrummet.



Jag sluta 17.00 och gubben hämta mig, han hade go mat
på spisen hemma, lax mmmm.
Sen skulle jag plocka in blomlådorna som hade hängt ute i ösregnet.
Det glömde jag för jag somnade pang.







Slut i rutan






Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0