Redigering

Den 1 junis blogg hamnade sista delen lite konstigt.
citatet
" Den vackraste stunden i livet" ... osv.
ska vara till barnen. Den hade hamnat mitt
emellan mammas urn- sättning.
Så det kan bli i bland.

Här är rätt text.

En vacker urn- sättning av min kära mamma vart det.
Min son bar henne den sista färden till
platsen bredvid min pappa.

Tyvärr hade jag inte kameran med mig så det vart
inga papparatzi bilder av mig.
Det var dottern som tog.

Blir en lunch med mina barn i dag.
En god Kina buffé i Salem.
Massa bank ärenden, och handla.
Hem och bara vara ett tag.

Titta på en bra svensk fil, luftslottet som sprängdes.
Skit bra.
Somna vid 01.00



TILL MINA BARN

Slut i sutan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0