Sista maj


Torsdag 31 maj


Min gubbe

som alltid hämntar
mig eller kör mig
dit jag ska.


Upp med tuppen, fixa i ordning de mesta.
Ska åka med Ari till jobbet.
Det är så skönt att komma tidigt, man hinner ta en fika,
titta på dokumentationen i lugn & ro innan alla kommer och ska titta.



Han snacka med natt personalen, det har varit lugnt.
Börja jobba 7.30, fullt upp till kl: 17.00.
Jobba med bästa Marie Karlsson, bra dag.



Gubben hämta mig, hem till maten.
Robin och Saga hade fixat maten.
Gott,



En lugnt och fridfull kväll, inga större rabalder.
Krama dock kudden tidigt, huvudet och kroppen är helt slut.


Slut i rutan.

Ett litet fel kom med nästa inlägg.
Första Juni kommer senare i kväll hoppas jag.
Sorry




Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0