Skolavslutning nr: 1



Tisdag 12 juni

I dag är det
Eskil som har namnsdag
Grattis




Tindra
för att det är hennes
första skolavslutning.     


En skum morgon med skumt väder.
13 grader och man vet inte om det ska regna eller inte.
Vi hoppas på det sistnämnda, det är ju Tindras första
skola avslutning i dag och då ska det väl inte regna.



Min vackra ängel, första skolavslutningen i sex-års.




Mina älskade barnbarn på Tindras avslutning.


Dagen rulla på och jag han med fika med Nea och gulla med barnbarn.
Till Tumba och handla sen hem. Ska ha middagsgäster i dag.
Och Robin ska på bal.



Så fin var han i kväll.
Hoppas det var bra med balen i alla fall Robin,
trots att du inte fick gå ut efter.


Kvällen led mot sitt slut och jag är lika glad för det.


Slut i rutan





Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//super granny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0