Söndag




Söndag 3 juni

Ingemar & Gudmar
har namsdag i dag
grattis




Alla glada och goa ¨
människor i världen.




En riktig god morgon så här på morgonkvisten.
Sovit gott?
Jag hoppas det, det har jag gjort.

Pigg och glad som det ska.
Vädret är inte så uppiggande, regn, grått och bara 6 grader.
Undra om min termometer har gått sönder?
Den har varit på 6 grader i tre dagar.
Nå ja, jag har hämtat in blomlådorna. Dom är en smula blöta.
Hoppas mina blommar fixar detta. Rötterna kan ju bli lite för blöta.







Vilken tur att jag tog in dom, det har regnat hela dagen i dag också.
Hoppas det blir bättre väder nu, det är ju sommar.



Hade en snabb lunch med Camilla och Thomas i dag ute i Lenna.
Lite Kina wok alltid lika gott.
Camilla tog någon kyckling och Thomas en hamburgare.
Jag ficjk till och med dogibage, middag på jobbet.

Jag plocka upp Lollo i dag på väg till jobbet.
Hon har riktigt nära till jobbet, samma som Hanan.
Jag blir riktigt aves sjuk.

Eftermiddagen på jobbet var en riktig grötig dag.
Massa händelser som annars inte bruka hända.
Men i kväll hände det allt.
Vi var klara i rätt tid i alla fall.



Ari hämtade mig kl 20.30,
vi tog en glass på Statoil.
Hem för att vila till imorgon.



Nanna kudde nu.

 

Slut i rutan








Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0