Tandläkaren





Onsdag 30 maj







Syrener utanför mig

Nu börjar månaden rulla mot sitt slut och sommar månaden juni nalkas.
Vi har ett riktigt konstigt väder och vi vet inte riktigt hur det blir.
Vi behöver energin från sol och ljuset så låt oss hoppas att det kommer nu och stannar länge.


blommor utanför hos Camilla

I dag var det en tidig morgon och jag var uppe med Ari som skulle till jobbet efter två dagar i sängen.
Eller en och en halv, vi var ju på IKEA i går.
Han har haft ont i magen och varit så sjuk, stackars gubben.




Min bästis drar på semester i morgon och jag är ledig i dag, hinner inte kramas.
Sänder några kramkar här till henne



Då var det frukost med Camilla, jaga upp Saga.
Stressa iväg till Tandläkaren, ojojoj. Läskigt.
Jag är inte förtjust i att gå till tandläkaren.
Jag har dock haft tur att ha en super gullig kille till tandläkare.
Jag började hos honom för 35 år sen, då var han ny ut exad.




Nästan hela familjen går hos honom. Det är skit bra.
Man kan sam åka och det känns alltid lite bättre att ha sälskap dit.
Tack Camilla för att vi fick lifta med dig.
Saga har fått en inflammation i käk lede, hon
ska äta penicillin i 10 dagar.




På vägen hem slängde vi av Saga i skolan.
Millan & jag tog en snabb kaffe innan hon skulle till jobbet.
Jag börja plocka lite och det finns ju alltid att göra hemma.
Lite Lunch med sjuka Robin.



Lite mer städning och pluggning,
sjukvård och bilskolan.


Slut i rutan












Hakuna Matata, Det är ord som är bra.

//superfarmor








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0